Typ letadla: | DC10-30F |
Letiště: | Budapešť (BUD/LHBP) |
Společnost: | Arrow Air (APW/JW) |
Registrace: | N450ML |
Autor: | Kiskockas |
Datum pořízení: | 05/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6205× |
15.05. Velmi dlouhý start z dráhy 31R...
ale jsou otevrene krovky ...
...jednou jsem vozil kamaráda(váží metrák),startovali jsme v dubnu z letiště kde byl před týdnem ještě sníh...na konci dráhy jsem měl asi 1,5m kde mám nornálně asi tak 80m...maturita... a na trenýrkách jsem měl stejné čokoládové kolečko jako tihle chlapci...:-)
PM: to by mohlo sedet ;) tichy a ekonomicky T/O ;) treba uz "jel po zadnich" uz dlouhou dobu ;)
Uz to tady jednou bylo ale.......co kdyz je to pristani?? :D
Kdyby se měl podvozek zatahovat, musely by být naplno otevřené krovky - a to nejsou ani pootevřené. Značně by totiž vzrostl odpor. Ti se hlavně snaží, aby se dostali na konci stop way nad ten úžasný plot.
Klapky odhaduji na 5°. Ani motory nejsou moc horké. Také by to mohl být "ekonomický take - off".
Taky si říkám. že ty klapky má asi na stupni 10 a ne na 15.
Tedy vztlak nebyl dostačující ale zase možná by to byl moc velký tlak na křídla při té váze. kdo ví? Ale perfektní záběr. smekám.
...zátáhnot podvozek je taky způsob jak utrpět start...skoro bych řekl že tam těch klapek má mínˇ než by mělo být...
...tohle už není machrovina ale panna- orel...fotograf taky mohl vyfotit ohnivou kouli...
Mira: Kdyz se nepo... z toho co se deje u nas, tak tohle by je asi nechalo take slepejma ;-)
Celkem 24 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Přistání to být nemohlo má vletové klapky