Typ letadla: | Cessna 550B |
Letiště: | Poprad - Tatry (TAT/LZTT) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-ACH |
Autor: | Ales Vagner |
Datum pořízení: | 03/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 15597× |
V Sasku, poblíž hranic s Českou republikou, havarovala v neděli (14.02.2010) večer tato soukromá Cessna, provozovaná společností Time Air. Jednalo se o let Praha - Karlstad (Švédsko).
Je vidět, že ve výcviku obchodních pilotů je něco ve velkém nepořádku...
Heňko, česť Tvojej pamiatke!!! Bol si fantastiscký človek a priateľ.Navždy budeš v našich srdciach!!!S úctou M&L
Prostě Pytlík....
MadMax: Ještě jsou v té zprávě dvě doporučení od Němců českému Úřadu pro civilní letectví - zkontrolovat letadla a zlepšit bezpečnostní kulturu...
link://www.bfu-web.de/cln_005/nn_226422/EN/WhatsNew/News/News__Header.html
No jo, už to z nich leze :-(. To se ještě dozvíme věci...
link://zpravy.idnes.cz/pad-cessny-zavinil-akrobaticky-kousek-ukazalo-vysetrovani-p4h-/zahranicni.asp?c=A100301_223931_zahranicni_vel
The twin-jet Cessna 550 B, departed Prague (Czech Republic) at 20:08 hrs (MEZ), for a ferry flight to Karlstad, Sweden. Aboard were two crew members. At 20:19 hrs, the aircraft's radar signal vanished from the monitors of the Air Traffic Service Provider. The crash site was found during the night close to the villageReinhardtsdorf-Schöna in the area of the mountain Großen Zschirnstein, Saxony.
In the following few days rescue work was under way during which the Flight Data Recorder (FDR) and Cockpit Voice Recorder (CVR) were recovered. Analysis of the Cockpit Voice Recorder showed evidence that shortly before the crash an aerobatics manoeuvre (barrel roll) was initiated.
The aircraft was neither designed nor approved for such manoeuvres.
T: yes.
Česť ich pamiatke.
PS : Lietadlo nemá nejaký aktívny protipožiarny systém ?
Celkem 41 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
No, tato nehoda neříká o výcviku obchodních pilotů vůbec nic...