Korean Air představily novou korporátní identitu

  • 11.03.2025 18:45

Korean Air představily v úterý novou korporátní identitu, která zahrnuje také nové barvy společnosti.  Oznámení je první zásadní aktualizací značky letecké společnosti od roku 1984, kdy byl zaveden symbol Taegeuk, který je celosvětově vnímán nejen jako symbol samotné aerolinky, ale i celé země.

Změna je zaváděna v souvislosti s fúzí Korean Air se společností Asiana Airlines, která byla úspěšně dokončena v loňském roce. Nové barvy se tak stávají symbolem spojení obou společností pod značkou Korean Air.  

Po řadě spekulací a různých „zaručeně pravých“ livery, která se porůznu objevovala v médiích, svou novou identitu společnost prezentovala v úterý 11. března v hangáru společnosti na letišti Soul Gimpo (GMP).

Novým barvám dominuje nápis KOREAN provedený velkými písmeny, která mají symbolizovat sebevědomí a ambice vlajkového dopravce. Tradiční modrá barva Korean Air dostala nyní nový odstín s kovovým efektem. Nátěr s kovovým efektem byl pro společnost nově vyvinut. Odstraněna byla tradiční ozdobná linka, kterou nahradila hladká, plynulá křivka táhnoucí se po trupu letadla. Na ocasní ploše je umístěn zjednodušený národní symbol Taegeuk, který je rovněž součástí jihokorejské vlajky. V novém livery je Taeguek vyveden v černé barvě.

Korean Air zvažovaly řadu různých variant (viz foto), přičemž finální variantu společnost držela dlouho a úspěšně pod pokličkou. První letoun získal nové barvy v lakovně v Pusanu. Jedná se o Boeing 787-10 (HL8515). Tento Dreamliner je vybaven nejnovějšími interiéry kabiny Korean Air Prestige Suite 2.0 a v nových barvách nastoupí do provozu na trase z letiště Soul Incheon (ICN) do Tokia (Narita, NRT).

Nová značka má tři varianty:

  • plné logo obsahující jak symbol Taegeuk, tak nápis KOREAN AIR
  • zjednodušenou verzi zobrazující pouze nápis KOREAN
  • samostatnou variantu se symbolem Taegeuk

Nová korporátní identita bude postupně zaváděna napříč letadlovým parkem, palubními službami a klíčovými body zákaznické interakce.

Korean Air zároveň představily nová vylepšená palubní jídla, která odpovídají nové korporátní identitě letecké společnosti. Tyto úpravy mají za cíl zvýšit komfort cestujících prostřednictvím propracovanějších gastronomických a servisních nabídek.

V listopadu 2020 oznámila jihokorejská vláda plánovanou akvizici společnosti Asiana Airlines společností Korean Air s cílem vytvořit dominantního dopravce. Fúze byla dokončena v prosinci loňského roku po schválení antimonopolními úřady. (Foto: Korean Air, @IshrionA, Lippincott, @airwaysmagazine, planes.cz)


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



O. M. - nepřihlášený host (...231.2...)
13.03.2025 10:28

"Korean Air zároveň představily nová vylepšená palubní jídla, která odpovídají nové korporátní identitě letecké společnosti."
Pokrmy také budou v korporátních barvách? :-)

O. M. - nepřihlášený host (...231.2...)
13.03.2025 10:27

Ona ta Pepsi Cola ve znaku byla taková zavádějící ;-)

Ivan_pha - nepřihlášený host (...116.244...)
12.03.2025 09:35
livery

... a nebo NEOS, ten má aspoň červený nápis. Z dálky to bude ale těžké poznat, zvlášť u dreamlineru, které mají oba.

Tivat (...200.108...)
12.03.2025 00:29

Tak jako se Lufthansa zbavila své tradiční žluté, i Korean opouští čitelnou červenou v tradičním logu a s tou skvělou novou kovovou modrou spíš vypadá, jako by fúzoval s KLM...

Celkem 4 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace