Korean Air představily v úterý novou korporátní identitu, která zahrnuje také nové barvy společnosti. Oznámení je první zásadní aktualizací značky letecké společnosti od roku 1984, kdy byl zaveden symbol Taegeuk, který je celosvětově vnímán nejen jako symbol samotné aerolinky, ale i celé země.
Změna je zaváděna v souvislosti s fúzí Korean Air se společností Asiana Airlines, která byla úspěšně dokončena v loňském roce. Nové barvy se tak stávají symbolem spojení obou společností pod značkou Korean Air.
Po řadě spekulací a různých „zaručeně pravých“ livery, která se porůznu objevovala v médiích, svou novou identitu společnost prezentovala v úterý 11. března v hangáru společnosti na letišti Soul Gimpo (GMP).
Novým barvám dominuje nápis KOREAN provedený velkými písmeny, která mají symbolizovat sebevědomí a ambice vlajkového dopravce. Tradiční modrá barva Korean Air dostala nyní nový odstín s kovovým efektem. Nátěr s kovovým efektem byl pro společnost nově vyvinut. Odstraněna byla tradiční ozdobná linka, kterou nahradila hladká, plynulá křivka táhnoucí se po trupu letadla. Na ocasní ploše je umístěn zjednodušený národní symbol Taegeuk, který je rovněž součástí jihokorejské vlajky. V novém livery je Taeguek vyveden v černé barvě.
Korean Air zvažovaly řadu různých variant (viz foto), přičemž finální variantu společnost držela dlouho a úspěšně pod pokličkou. První letoun získal nové barvy v lakovně v Pusanu. Jedná se o Boeing 787-10 (HL8515). Tento Dreamliner je vybaven nejnovějšími interiéry kabiny Korean Air Prestige Suite 2.0 a v nových barvách nastoupí do provozu na trase z letiště Soul Incheon (ICN) do Tokia (Narita, NRT).
Nová značka má tři varianty:
Nová korporátní identita bude postupně zaváděna napříč letadlovým parkem, palubními službami a klíčovými body zákaznické interakce.
Korean Air zároveň představily nová vylepšená palubní jídla, která odpovídají nové korporátní identitě letecké společnosti. Tyto úpravy mají za cíl zvýšit komfort cestujících prostřednictvím propracovanějších gastronomických a servisních nabídek.
V listopadu 2020 oznámila jihokorejská vláda plánovanou akvizici společnosti Asiana Airlines společností Korean Air s cílem vytvořit dominantního dopravce. Fúze byla dokončena v prosinci loňského roku po schválení antimonopolními úřady. (Foto: Korean Air, @IshrionA, Lippincott, @airwaysmagazine, planes.cz)
Ona ta Pepsi Cola ve znaku byla taková zavádějící
... a nebo NEOS, ten má aspoň červený nápis. Z dálky to bude ale těžké poznat, zvlášť u dreamlineru, které mají oba.
Tak jako se Lufthansa zbavila své tradiční žluté, i Korean opouští čitelnou červenou v tradičním logu a s tou skvělou novou kovovou modrou spíš vypadá, jako by fúzoval s KLM...
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
"Korean Air zároveň představily nová vylepšená palubní jídla, která odpovídají nové korporátní identitě letecké společnosti."
Pokrmy také budou v korporátních barvách?