České aerolinie již podruhé rezignovaly na zahájení připravovaných pravidelných letů na trase Praha - Poznań - Gdańsk. První zprovoznění pravidelných letů bylo plánováno již na sezónu 2015 v rámci expanze evropských letů v této sezóně, nakonec ČSA lety nezavedly s vysvětlením, že start linky byl o rok posunut. Lety byly již dostupné v rezervačním systému ČSA od 27. března 2016, nyní ale možnost rezervace na tuto trasu zmizela. Jediným letem do Polska tak do budoucna zůstane tradiční trasa Praha - Varšava, po ukončení sezónních letů Praha - Ostrava - Radom koncem února. Úplně byly také zrušeny plány na obnovení letů z Lodže a Řešova do Edinburghu, které byly nabízeny v průběhu roku 2015.
No zrejme to je statni zumpa, takze na oddeleni planovani jsou bud lidi za zasluhy drzici si mistecka nebo spatne zaplaceni amateri...
Nicmene pravda, ze CSA jsem nikdy pro nehorazny ceny a mizerny sluzby nevyuzival, ale ted s nima letam docela casto, neb konecne nabizi konkurencni one way ceny. Takze se za 60 - 99 EUR dostat do Prahy z Kodane nebo Dusseldorfu (byt ATRem ) ci z Prahy do Barcelony je parada co drive nebylo. Skoda ze to lita tak ridce. A nez letet s Travel Service, tak si taky vzdy radsi kupuji ten ctyrtisicovy codeshare OK
Koncem října jsme si koupili letenky PRG-EDI (přes Lodž) a zpět na únor2016. V prosinci nám zrušili let tam, před týdnem zrušili let zpět. Takže jsem to stornoval a moje peníze neuvidí ČSA ale Lufthansa. Kolik nás takových bylo? A spoléhat se příště zase na ČSA? Sorry soudruzi, už nikdy více.
a je to začarovaný kruh - travel agenti se to bojí nabízet klientům, protože linky jsou nejisté, s častými změnami (rušení, změny časů, atd.) a tím se negeneruje zejména obchodní klientela, která tak striktně nehledá nejlevnější řešení, ale spolehlivé a časově vyhovující...
Když si člověk vzpomene že v 80 letech létali ČSA kromě Austrálie skoro do celého světa a z jakou technikou tak je to dneska tragédie, katastrofa.
to all: Když pominu názory Vás všech a uznám že máte pravdu, stálé změný, oznamování a pak rušení nových linek atd, musím se smutkem ve tváři říct, že to stále svědčí o naprostém amatérismu lidí, kteří v ČSA jsou. ale upřímně, čekal jsem to. Ne proto, že by tento trh byl špatný, to si až tak nemyslím, ale je dobrý max na kapacitu letadla kolem 20-30pax/den.. ale myslím si, že i jedním z důvodu je nedostatek letadel ČSA.. nové linky znamenají omezení starých aby byla na nové kapacita, nebo nová letadla. a bohužel ani jedno se u ČSA neděje. jen je škoda, že ten kdo o nových linkách rozhoduje a s velkou slávou je i ohlašuje nekouká aspoň pár měsíců dopředu. Pak by se nemuselo ČSA takto "zesměšňovat" a znehodnocovat práce x dalších, kteří dělají fakt slušně a jak jen v rámci toho bordelu a amatérství můžou... fakt škoda...
Upřímně si myslím, že by to fakt už měli Čsa zabalit. Je to smutný. Ne, je spíš trapný.....
Stále se jen potvrzuje, že je postupný konec s ČSA a zůstane jen Travel Service. A na letišti v Praze, budou časem jen cizí dopravci. Jsem sám zvědavý, kolik jich do začátku letní sezony přibude a kteří zajímavý se tu objeví.
Kdyby to nebylo k placi, je legracni jak CSA s pompou oznamuji nove linky a trhy a pritom stale jedou v linii neschopnosti neco vymyslet a naplanovat a musi to kvuli hlouposti sveho planovaciho oddeleni rusit
Já už se musím jenom hořce smát....
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Taky jsem měl letenky PRG-EDI na květen. V pohodě mne přebookovali na stejné dny s přestupem Amsterdamu, nejlepší na tom je, že cesta s přestupem trvá +-10minut stejně jako původní vyhlídkový let přes Lodž. Lufthansu jsem měl v záloze.